Mısır? Paris? +İspanya!

Ayşe en çok nereye gitmek isterdin?
- Ayy ben en çok parise gitmek istiyoruuuuaaaam.

Fatma sen en çok nereye gitmek istersin?
- ben mısıra gitmek istiyorum o piramitler falan.. içine sütü koyunca yoğurt oluyomuş çogilginç bence.
.....
...
..
.

Hep aynı klişe. yeteriniz artık. tamam paris mısır falan gideri olan yerler eyvallah ama herkes mi abi? sürü psikolojisi var mı varsa bilinir mi bilinse bile bir başkasına anlatılabilir mi diyorsanız bu soruyu sorun 10 kızdan 5i paris 4ü mısır 1i de ben ikisinede gitmek istiyoruuaam der.olum asıl eğlence asıl hayat ispanyada bak ben söyliyim. ben olsam ispanyaya giderdim mesela.

El Clasico
Gittin mi şimdi İspanya'ya barça real madrid maçına gitmezsen olmaz. Allahın emri yani. biraz ispanyol sporcu biraz ispanyol erkek görüp dönersin. gözün gönlün açılır.

San Fermin Festival
ya da babalar gibi kırmızı giyip o boğaların önünde koşarsın. vereceği haz,heycan,tutku,göt korkusu,adrenalin falan başka hiçbir şeyde yok. gidecen koşacan bu kadar. gerçi benzeri duyguları kurban bayramı dönemlerinde Türkiyede de yaşabilirsin neyse. git dene yani. bkz:

Picasso Müzesi / Salvador Dali Müzesi
İspanya'ya gidip bu müzelere uğramazsan çarpılırsın. o derece yani.

Nou Camp
Kelimelerin anlamını yitirdiği anlar işte hacılar. bilirsiniz. [capsli]
Fernando Alonso

İspanyol Erkekler
1. Fernando Alonso biraz limonla iyi gider. hafif bir atıştırmalık
2. Gerard Pique direk götürebilirsiniz
3. Felipe Reyes
4. Pau Gasol
5. Marc Gasol.
 vb. uzar gider bu liste. şimdilik bunlarla yetinin.

Gerard Pique

açıklayıcınot: erkeklere nereye gitmek istersin sorusu yönlendirmedim büyük ihtimalle rusya diyeceklerinden olabilir. bu devirde rusya demeyene erkek demiyorlar sanırım.

neyse bayanlar boşverin siz asıl ben size şunu gösterecektim.bu ispanyol erkeklerden sonra iyi gider.

4 Response to Mısır? Paris? +İspanya!

21 Şubat 2011 12:55

ben de bu kadınların Paris aşkından bıkmıştım.bişeyler yazacaktım.öncelik seninmiş.

ben mesela Fransa'dan önce moğolistan'ı filan düşünüyorum.
Herkes Amelie olmaya çalışıyor artık.Kaç yıl geçti hala böyle.

bir de o yastıklar,kollar filan ne kadar komik.bi de kızın omzuna atmış elini.çok güldüm.

21 Şubat 2011 13:20

O kadar kabak tadı verdi ki şu Paris'e Mısır'a gitmek istiyoooruaaam cevapları dayanamadım. İrlanda da olabilir yani Mısır'dan daha ilginç bence.

ben o yastıkları çok yaratıcı bulmuştum ama :( hatta kırmızı kareli olanı da çok beğenmiştim mesela.neyse.

27 Şubat 2011 22:42

bir de italya var eksik kalmış ...
zaten onlar için dünya da okadar malesef

kendimce uzakdoğuyu merak ediyorummm belkide beirut falan neden olmasın yada tunus

18 Mart 2011 20:55

kesnlikle katılıyoruum ispanya muhtesem bi yer ozellikle barcelona (:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes