"Hiç" bazen sadece bir kelimedir.


Bileklerim ağrıyor. Hayır, hiç bu kadar basit olamadım, hepsi bu aslında. Şehrin tam ortasında bi yerde ya da sessiz bir göl kenarında.. Aslında hiçbiri benim sorunum değil.

Saat 17.22 her şey olağan.Dışardaki çocuk sesleriyle sessizlik bozuluyor. Şuan tüm dünyanın kitlendiği bir maç var ama umrumda değil. Düşünmek veya düşünmemek benim sorunum değil. Beni düşünmemesi ve hiçbir şey olmamış gibi davranıyor olmasıda benim sorunum değil. Şu lanet ruh sıkıntısı benim sorunum!

Saat 17.52 yazıyı nasıl devam ettireceğimi bilemiyorum. Hala sıkılan bir ruha sahibim. Aslında yapılacak hiçbir şey yok.

Hiç gerçekten sevdin mi? sorusuna verecek bir cevabım yok.Hiç hayatının bazen amaçsız olduğunu fark ettin mi? sorusuna da verecek bir cevabım yok.

Peki siz hiç sözlerden daha gerçek hisler yaşadınız mı? Evet ben yaşadım. İnandım hiçbir şey yolunda gitmesede. Hiç kalbinize aynı anda aşk,nefret ve korku hükmedebildi mi? Yada hiç bi ilişkide nefret ederken aynı zamanda aşık olmanın ne anlama geldiğini öğrendiniz mi? Bazı şeylerin asla unutulamayacağını anlatmak istediniz mi hiç?

Karşınızdakinin söylediklerinin yalan olduğunu bile bile o sözlere nasıl inandığınızı hiç düşündünüz mü?Her şeye rağmen dönüp baktığınızda üzüntülerin bir hiç için olduğunu fark ettiniz mi? Saydınız mı kırdığınız kalpleri bir hiç uğruna? Anladınız mı hiç bazen acıtsada gerçekleri kabul etmek gerektiğini?Hiç sessizliğin kelimelerden daha çok şeyi ifade edebildiği zamanlar oldumu hayatınızda?

Unutmayın ki "Hiç" bazen sadece bir kelimedir.

Vakit yok üzülmeye.adım adım kayboluyor aşk.adım adım kayboluyoruz.daha fazla susmaya gerek de yok.daha fazla mutlu olmamız lazım!
Linn~

No Response to ""Hiç" bazen sadece bir kelimedir."

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes