valla geldi ibne ya. :'(((88sekiz




merhaba ben böyle gazi hakkında geyik yapan "oo asena geldi dağılın beyler" diye tepki toplayan biriydim. ilk zamanlar çok eğlendim doğrusu. ama dün sonuçlar açıklanana kadar... inanın beklemiyordum gelmiyordu gelmemeliydi. gelemezdi. ama geldi ibne. yani gazili olduk iyi mi. neyse artık gerçek bir asena olcağım. sevgiler

8 Response to valla geldi ibne ya. :'(((88sekiz

20 Ağustos 2011 16:59

şimdi bir üniversiteli olarak çok sinirliyim.çünkü gerçekten üniversitedeki insanların tamamına yakını gerizekalı.yani okulla pek bir ilgisi yok.mesela ben dünyanın en solcu diye bilinen fakültesindeyim.
ama hiçbirinin birbirinden farkı yok.-çok küfür etmek istiyorum ama mezuniyete saklıyorum.çaktırma-

bu yüzden üzülme.

20 Ağustos 2011 19:26

aslında çok haklısın. zaten artık üzülsem de pek bir faydası olmayacağından sevmeye falan çalışıyorum kendi halimde. ayrıca istediğin gibi küfür edebilirsin :p

bu arada hangi üniversite çok merak ettim? ankara siyasal falan mı

22 Ağustos 2011 17:33

dtcf-Ankara.eheh.:)

28 Ağustos 2011 03:25

Ahahah :) Ben Lisedeyken chp gençlik kollarında takılırdım gazili olduktan sonra herşey değişti :D
Hoşşşgeldn gaziye :D

28 Ağustos 2011 20:22

of of büyük sıkıntı, ama olsun.
hem Ankara da okumak güzeldir

28 Ağustos 2011 23:45

@missbone
gazili olmak bir ayrıcalıktır ahsd neyse. artık hoşbulduk napalım :D

@sisem
tabiki de ankarada okumak çook güzel. aslında gaziyi gördüm biliyorum beşevlerde pek sıkıntı olmuyomuş yırttım :p

30 Ağustos 2011 21:35

çok güldüm yav
niye güldüm; düşenin dostu olmaz diye :D
neyse geçmiş olsun ve başarılar dileklerimle birlikte uçtum...

31 Ağustos 2011 00:51

düşen ben mi oluyorum. çok mu belli yahu? :'(

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes