Sevgili ülkemin işsiz insanları. Selam olsun size!

Gün geçmiyor ki bir gariplik daha yaşanmasın ve bizim güzel ve bir o kadar da işsiz insanlarımız bu garipliğin içine etmesin.

Aref  Ghafouri . adam ne zaman bi gösteri yapsa bir gün sonra -hemen bir gün sonra- yok böyle yaptı yok masa hileli yok jüri işin içinde falan bilmem ne. bide adamlar video hazırlayıp böyle uzun uzadıya bakın burda böyle yapıyor hımm. seni seni falan tarzı açıklamalar yapmışlar.

ARKADAŞLAR ÜZÜLECEKSİNİZ BELKİ AMA ADAM  İLLÜZYONİST  yani ne bekliyosun gerçekten orda beyin gücünü kullanmasını mı? 4 dk da mı? onca kişinin arasında deli gibi alkışlayan tiplerin içinde mi? şaka yapıyor olmalısın. alayınız izleyince şok oldunuz şimdi niye böyle ibnelik yapıyosunuz ki? anlıkta olsa şok oldun göt konuşma!!1

evet aferin size. tebrik ediyoruz. alın buda ödülünüz. alın ödülünüz. [capsli]

ha bide şimdi bu arefe aşık olan kız kardeşlerimiz falan var. böyle bi renkli gözlü hafif cool ve garip biri çıkmasın affetmezler yani. ona da bir sonraki yazımızda değineceğiz. iğakşamlar.

ödüliçinnot: bu mesleğin sonunu Türk milleti getirecek gibi bir his içerisindeyim. bunun için de böyle videolar hazırlanmış mıdır acaba? düşünsenize orda bence siyah perde var ehihoho diyen insanlar falan. korkunç olurdu bence.
Repleri görelim

4 Response to Sevgili ülkemin işsiz insanları. Selam olsun size!

22 Şubat 2011 16:01

he ya
yahu adam gerçekten yapabilse cem yılmazın dediği gibi gider peygamberliğini ilan eder
yada zihin okusa neden acunun nereye tatile gittiğini okusun evdeki kasasının yerini falan öğrenir
salakk mı yeteneksizsiniz türkiyeye katılsın

24 Şubat 2011 17:00

+şuku çiçeyim. aynen böyle söylemek istemiştim. biraz uzatmışım sanırım.

10 Nisan 2011 14:38

slm:)
şimdiye kadar hiç aref maref izlemedim ve bu bana çook iyi geldi:)
ve blog dünyasına katıldım duyrulur:)
http://mukemmelsizlikabidesi.blogspot.com/

14 Nisan 2011 11:52

Aref iyi showlar yaptı.Amaç etkilemek değil mi nasıl yaptığının ne önemi var.Bir çok izlediğimiz şeyden farklıydı sonuç itibariyle.. Ayrıca yaratıcı olun biraz yaaa üfff hep aynı şeyler diyen bizler değişik şeyler görüncede aynen böyle davranıyoruz.Aman ya yaptığı şey buymuş çözülmüş sırrı falan...Ne saçma bi yaklaşım:)

Aref ayrıca çok şirin iranlı ne de olsa:D

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes