galatasaray-7 fenerbahçe-0 ?!'^+%&/()=?

Merhaba ajanlar. Umarım biraz sonra bahsedeceğim konuda beni aydınlatırsınız.

Ben bir Galatasaraylı olarak bu 6 kasım geyiklerinden hoşlanmıyorum. Ama hakkını vermek lazım iyi skor. neyse bi de Galatasaray 7 fenerbahçe 0 gibi bi skor daha var. Biraz eski-kabul ediyorum baya eski- ama sonuçta 6 kasımında sonu böyle olcaka gibi, her neyse demem o ki gerçek mi olum bu? Yani kendimce ufak bi araştırma yapim dedim,çok ufaktı, ve şöyle bişi buldum burdan . bilemedim yani umarım gerçektir?! 

3 Response to galatasaray-7 fenerbahçe-0 ?!'^+%&/()=?

8 Kasım 2011 00:26

senın blogu benım blogda yedeklıyorum haberın olsun şaaşaş :)

8 Kasım 2011 01:13

tamam o sorun değil de ciğerim sen bu duruma ne diyosun =D

8 Kasım 2011 12:30

Yenmişsizdir ya yapmadığımız şey mi :) ama harbi çok zaman olmuş bir tekrarlamak lazım yinede.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes