bu cümleler için daha mükemmeli olamazdı.
" dünyada bir tek insana inanmıştım. o kadar inanmıştım ki, bunda aldanmış olmak, bende artık inanmak kudreti bırakmamıştı. ona kızgın değildim. ona kızmama, darılmama, onun aleyhinde düşünmeme imkân olmadığını hissediyordum. ama bir kere kırılmıştım. hayatta en güvendiğim insana duyduğum bu kırgınlık, adeta bütün insanlara dağılmıştı; çünkü o benim için bütün insanlığın timsaliydi. sonra, aradan seneler geçtiği halde, nasıl hâlâ ona bağlı olduğumu gördükçe, ruhumda daha büyük bir infial duyuyordum. "

Sabahattin Ali Kürk Mantolu Madonna.

3 Response to

15 Temmuz 2011 00:24

kitabın en sevdigim yanı sürekli hakkı da vardı. hakkım da var. şeklindeki sabahattin alinin "imza" sı şeklinde yorumlanabilecek cümlecikleriydi :) tekrar okuyasım geldi.

15 Temmuz 2011 01:43

$uku+

16 Temmuz 2011 13:18

kendisinin ruhu halen sinop cezaevinin rutubetli duvarlarından dalgaları izlemekte...

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes