sevgili Michelle~ beni mimlemiş. mim konusu: "Çok beğendiğiniz, izlemekten asla sıkılmayacağınızı düşündüğünüz 3 filmi (Üçlemeler üç film olarak sayılacaktır), neden bu kadar beğendiğinizi de açıklayarak yazın"

ilk olarak düşünmeden "wicker park" diyorum. biraz abandım gözden kaçmasın bu film asdf. burdan
aslında film bana biraz birini android olduğundan bide tam dönemimde izlemiştim tabiri caizse "cuk" oturan ve her bunalımda izlediğim bir film. mükemmel. izleyin. daha fazla konuşamyapöğüğümü :'(

2 aslında biraz psikolojik film severim. Guguk Kuşu da itinayla önerebileceğim bıkmadan iznelenbilir bi film. biraz kafa vermek gerekiyor. mesajı aldığın an olay bitiyor zaten.

şuan tek film söyleme hakkım kaldı ve ben daha başlamamıştım sevdiğim filmleri yazmaya. çok klişe olup beğenilen filmler dışında hmm..
 

3
"The Boondock Saints"  son olarak diyorum ki izlemeyen yaşamasın :( evet bu kadar. pek hayal ettiğim yardırma staylamı yapamadım filmler için ama. yani çok güzel oldukları için izledikten sonra bana hak vericeksiniz ajanlar. söylencek söz yok. 

2 Response to

Adsız
13 Ağustos 2011 16:38

Guguk Kuşu piskolojik değil ama ya. Akıl hastanesinde geçmesi insanın aklına piskolojiyi getiriyor ama değil sanki. En azından bana göre. Yazı için tebrikler. :)

13 Ağustos 2011 22:30

teşekkür ederim. ben psikolojik diye şu bakımdan söyledim filmdeki detayları 2. izlememde fark ettim biraz kafa vermek gerekiyor. hemen algılanabilir bi film değil. en azından bana göre öyleydi. =) sıfat uymamış olabilir haklısın.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes