bu şarkı tam yol şarkısı. böyle takcaksın kulaklığı bakcaksın camdan.. yol akıp gidicek. ohh miss. yola falan çıkarsanız deneyin o kadar mükemmel bi enerji veriyor ki yol hiç bitmesin istiyorsunuz. bu da böyle bir kıyak işte benden. öperler ajanları.

ps: çünkü ben bazen yolda dinleyecek şarkı bulamıyorum. her şarkı dinlenmiyor öyle. :(
bu da şarkı.

8 Response to

2 Ekim 2011 17:59

yol şarkıları konusu çok önemli. Ben biriktiriyorum. 100 olunca paylaşcm ama ıyi bi liste olacak. Bunu dinleyemedim cepten. Sonra bakınca yine yorum yaparım. Ama düşünmen yeter :)yol şarkıları konusu çok önemli. Ben biriktiriyorum. 100 olunca paylaşcm ama ıyi bi liste olacak. Bunu dinleyemedim cepten. Sonra bakınca yine yorum yaparım. Ama düşünmen yeter :)

2 Ekim 2011 21:21

listen bittiği zaman görmek isterim. önerilerin olursa da dinlerim yani :)

3 Ekim 2011 05:32

insanın böyle şarkıları dinledikçe yüzlerce şarkıdan oluşan liste yapası geliyor yollarda dinlenmelik.

3 Ekim 2011 10:49

ya gerçekten liste falan olur, öneri olur benimle paylaşmaktan çekinmeyin. :) benim bu ve bunun gibi bi kaç şarkıdan başka şarkım yok yolda dinlemelik :(

3 Ekim 2011 23:05

iyi ki son yazıma yorum yapmıssın blogunu yenı farkettım ve üzüldüm. giflerle birlikte cok farklı bir blogun olmus. cok farklı. Sitemde bir yazını paylaşmak istyorum izninle. izin vermesende paylaşıcam gerçi :))

3 Ekim 2011 23:16

tabi ki paylaşabilirsin. çok teşekkür ederim. şu sıralar blogla pek ilgilenemiyorum. aynı şeyleri senin bu son yazınla birlikte bende fark ettim. beni blogunda daha sık görebilirsin artık :)

4 Ekim 2011 01:31

gif olayı ve altına yazdığın küçük sözler çok güzel çok farklı olmuş.laf olsun diye söylemiyorum gerçekten inan :D saol bu arada. kesın bırkaç birşey paylaşıcamm kesin !

4 Ekim 2011 17:28

paylaştım burda :)

http://www.kaanhan.com/

Saol

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes