Günler öylece kendi kendine geçsin diye
Bir camın arkasında durdum
Bana dokunmasın hiçbir şey
Hiçbir şey yarama merhem olmasın
İyileşecekse, hiçbir şeysiz iyileşsin diye
Bir camın arkasında durup
Akan hayata ve zamana baktım
Bilirdim, biliyordum, biliyorum
Bittiğinde, geçtiğinde,
O saman tadıyla karıştığında,
Her şey daha acı olacak 
— Birhan Keskin
vayarkadaşya.

2 Response to

31 Mart 2012 04:27

Ah be dişi aslan, şimdi bu güzel sözlere ''ah bu şarkıların gözü kör olsun'' şarkısı gider miydi? İyice depresifliğe ittin gece gece.

Bu arada blogunu yeni keşfettim, takibime aldım, bana da beklerim efenim.
http://kacikturuncu.blogspot.com

2 Nisan 2012 02:44

sizi gece gece depresyona ittiysem özür dilerim. lütfen bunu kabul edin, az keyfiniz yerine gelsin: http://www.youtube.com/watch?v=zJzEvBtWAMo&feature=related

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes