ne yalan söyliyim dinliyorum bu adamı. kim ne derse desin gideri var bence. hemde damardan. neyse bu boktan geceyi bu güzel şarkıyla sonlandırıyorum. arada kendime böyle küçük sürprizler yaparım.konumuzla alakası yok ama bilin bence.
bana, bize ve gecesi bok gibi geçenlere gelsin.

6 Response to

AG
23 Ocak 2011 14:41

şukunu verdim tabii ki. ben de severim cem adrian'ı. ama ben gideri olduğunu düşünmüyorum. hatta hiç düşünmedim daha önce böyle bir şeyi. niye düşüneyim zaten canım. neyse.

23 Ocak 2011 21:55

şuku için teşekkür ederim. bende ne zamandır bu ajanlar napıyo uyuyo mu falan diyodum. hoş oldu yani.

diptenbirnot: cem gider yani. niye gitmesin ki?!

24 Ocak 2011 22:23

cem adrian dinlemem ama; benim de gecem bok gibi geçtiği için( bütün gece uyuyamadığımdan)şuku'ladım :)

28 Ocak 2011 18:51

Niye güzel şarkı ben beğendim:)

28 Ocak 2011 19:07

tabi ben boşuna demiyorum gideri var diye. gidiyor işte olum yalan mı söylicez burda.

17 Şubat 2011 17:56

Cem Adrian candır ya!!

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes