bakın lan bakın şşt. ne anlatçam.


hani böyle alayımız ilkokulda falan ağlamışızdır. 100 alamadım diye olabilir. 100 alamadım diye ağlarken 45 alıp tek başına halay çeken insanın saldırısına uğramışta olabiliriz. neyse önemli değil. bundan bahsetmeyeceğim zaten.

şimdi siz büyüdünüz ve kirl.. öhöm. hatırlamazsınız belki ama sınıfta aşırı hassas kızlar olur. bu kızların aralarındaki dayanışmayada hastayım zaten. bilin de belki işinize yarar. aralarından biri ağladıysa eğer o gün diğer kızlar kıyasıya bi mücadeleye girer. ağlayan kızı yerinden kaldırıp tuvalete kim götürecek acaba?!

aralarından biri sinsice yanına yaklaşır ve o ilah cümleyi kurar "gel bi elini yüzünü yıkayalım canım" yüzdeki acıma ifadesini anımsayın.. anımsayın lan! kız direnir önce gitmek istemez. ama arkadaş bu bırakır mı? bırakmaaz. girdiği gibi koluna götürür seni. iç dış bi yıkamaya sokar. zaten olay orda patlar. olum selpak yoktur lan!!1ağlayıp elini yüzünü yıkattıran arkadaştan daha göt bi durum varsa o da selpaksız bir tuvalet macerasıdır. ağladıkça ağlayasın gelir.

bide sınıfta 3-5 meraklı tip vardır. onlarıda bilirsiniz. böyle "aa noldu canım" diye lafa başlarlar. tabi yakın arkadaş durur mu hemen çemkirir "karnı ağrıyomuş. bi şey yok gidin başından" la sıçarım göt ne yalan söylüyon. hep aynı yalandır yani. o ağlayan kızın gizemini bi onu tuvalete götüren bilir .

öyle ben bu duruma hep içerlemiştim. anlayatım dedim. şimdi bunu okudunuz ya üzüldüm ben size ülkemin insanları. :((((

açmayındedeler


açtın dimi lan? açma demedim mi sana. olum bi kerede dinleyin beni yööe. burda boşa yazmıyoruz yani. akikoko.

6 Response to

Adsız
17 Nisan 2011 15:34

açtım onu ve verdim eksini panpa

17 Nisan 2011 17:20

anan zaa xD

30 Nisan 2011 21:25

Ahaha deli !

1 Mayıs 2011 11:05

yoksa sende mi açtın dooğstum. lanet olsun.

12 Mayıs 2011 00:26

nasıl doğru bir tespit,lisedeki kol kola gezen kız grupları geldi aklıma bir de.

12 Mayıs 2011 20:02

değil mi bence her sınıfta vardı böyle durumlar. ben bu yazıya beklediğim tepkiyi alamadım. ağlayaağım ama korkuyorum.

yakın arkadaşlar aramızda olabilir.. :c

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes