OLUM NASIL BİLMEZSİNİZ!!1

resmen tüm arkadaşlarım bu çizgi filmi bilmiyor :((8
ben çok üzüldüm lan. umarım siz biliyosunuzdur ajanlar..

not: oscar'ın "mıççka" demesini ve nota yemesini çok severdim. benim için "buraların en büyüğü o bir başka bugs bunny bugs bunny çok yaşa" repliğinden sonra ikincidir yani. bu arada ben bugs bunny'e aşıktım lan. hey gidi. insan değişiyor. şimdi de bi öküzü seviyorum hoho :((


olumsankihatırlıyorumgibidiyenlere:TIK

6 Response to

1 Mayıs 2011 20:10

ben hatırlıyoruum. tommynin ceketi şişerdi hep öyle kaçarlardı, sonra çinli mi neydi çekik gözlü mia wallace saçlı bi kıza aşıktı falan. oscar, o kız, tommy ve tommynin büyükbabası vardı. o da bilimadamıydı, habire havaya uçuruyodu bişeyleri. Demek istediğim, yalnız değilsin:D

1 Mayıs 2011 20:14

hadi yırttın
ben hatırlıyorum bunu :)

1 Mayıs 2011 20:52

varya süpersiniz. gerçekkten ay heycanlandım :D

yemin ediyorum bi an bu çizgi filmin tek izleyicisi olduğumu düşünmeye başlamıştım.

HEYELEOELO. valla adamsınız hoho.

1 Mayıs 2011 21:03

haha ben biliyorum bunu, ama hiç sevmezdim.

1 Mayıs 2011 21:09

ya benimde pek sevdiğim söylenemez. ama yoklukta gideri vardı yani :D

"mıççka" diye bağırarak koştuğumu falan anımsıyorum mesela.

5 Mayıs 2011 12:20

bu çizgi filmin dizinin en çok müziğini seviyorum ben :D izlemiyorum bayadır ama aklımda yer etmiş :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes