Eğer beni unutmak istiyorsan
Bir şeyi bilmeni istiyorum.

Bu nasıl biliyor musun..
bir güz akşamı kızıl halelerle
penceremde duran
aya baktığımda…
Yanmakta olan kütüğün
verdiği ateşin
sımsıcak küllerine
dokunduğumda,
sanki varolan her şey
kokular,ışık,metaller
yüzen küçük kayıklar gibi
her şey taşıyor beni sana
senin beni bekleyen adana.

Şimdi ne olacak
eğer sen yavaş yavaş beni sevmeyi unutursan
ben de seni sevmeyi unutacağım yavaş yavaş

Eğer sen
hemen beni unutursan
beni aramazsan
ben de zamanla seni aramaz olacağım..
Kalbimde kopan fırtınaların
Hırçın ve öfkeli olduğunu düşünürsen,
Köklerimi saldığım yüreğin kıyılarını
Terketmeye karar verirsen,
anımsa
o gün
o saatte
kollarımı kaldıracağım
bütün köklerim kopacak
başka bir yer arayacağım
kendime.

Fakat, 

her gün
her saat
beni arzuladığını hissedersen
bulunmaz gülüşünle ,
Her gün bir çiçek
Dudaklarında beni ararsa,
Aşkım, benliğim
Hiç sönmemiş olan yangın
Yeniden yanar,
Unutulmamış olanlar
Senin aşkını besler, olgunlaştırır.
Ve sen yaşadıkça aşkım,
Beni hiç terketmemiş olan bu alev
Senin de kollarında olacak.

Pablo Neruda

No Response to " "

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes