ben film izlerim. filmler güzeldir. dram.. bir film için olmazsa olmaz. ve bu film izlediğim en mükemmel dramlardan biri.




A MOMENT TO REMEMBER

4 Response to

15 Eylül 2011 21:00

Film listeme ekledim öneri için teşekkürler :P

15 Eylül 2011 21:22

ne demek. izlediğinde film hakkındaki düşüncelerini öğrenmek isterim. şimdiden iyi seyirler, fazla bekletme filmi :)

20 Eylül 2011 02:03

dram aşığı mazoşist bir insan olarak ben de ekledim. hatta listeme ilk sıradan girdi. izlediğimde -umarım- yine görüşeceğiz. teşekkürler.

20 Eylül 2011 02:12

umarım beğenirsin. boş bir film değil. ben çok etkilendim ne yalan söylim. belki biraz bana bişiler hatırlattığından da olabilir. :)

"bir anı gittiğinde ruh da gider"- a moment to remember.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes