merhaba ajanlar. uzun bi aradan  sonra size yazıyorum. -burda heycanlanın.-

aylardır  fark edip buraya yazamadığım  bi ayrıntıdan -ki genelde gözden kaçar bunlar- bahsedeceğim. benim için tehlikeli boyutlara ulaşan bu ayrıntı için sizi uyarmalıyım "eğer halay çekmiyor, düğünlere gitmiyorsanız" panikleyebilirsiniz.


 ben haber izleyen bir insanım. o haber senin bu haber benim. neyse çıkan her ölüm haberinde ki eminim sizde denk geldiniz "ölmeden 2 hafta önce dayısının düğününde halay çekerken görüntülenmişti" , "arkadaşlarıyla 1 ay önce ablasının düğününde böyle kameralara yakalanmıştı" gibi şeyler. flu ve kalabalık bir videoda kırmızı halka içine alınmış kişiyi seçemeden görüntü kesilir zaten. sabah namaza giderken alkollü p.çlerin iddası sonucu ölen insan var. böyle de bir ülke böyle de bir akıl yapısı?! ölüm ani dünya fani bi kere...asskjdakjs neyse :D demem o ki ne bilim ya. gidip halay falan mı çeksek. bazen işe yarıyor.

not: düz halay biliyorum sadece. zorlasam belki biraz da damat halayı?! günü kurtarır mı bilemedim.



mesela böyle şeylerde var.

No Response to " "

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes