hayır yani gerrçekten o çocuk o kıza nasıl bakmış aklım almıyor. resmen aklım almıyor ya. hay allah. mal.

neyse eğer hoşlandığınız çocuğun sevgilisi olduğunu öğrenirseniz, diğer hoşlandıklarınıza ağırlık verin. o zaman şirinleri bile göreb.. şaka lan pammuk gibi olursunuz. valla :(((8(8
Repleri görelim

3 Response to

12 Ekim 2011 04:40

"vay ipne" diyesim geldi

12 Ekim 2011 09:38

kulağa hoş geliyo aslında :)

12 Ekim 2011 13:10

denedim. şuan şirinleri görebilmiş değilim. ama pamuk olduğum doğrudur heh :D

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes