keşke insanlar benim için bi şeyler yazsa. her insandan bahsetmiyorum. bi ara benim olan insanlar mesela.. ne bileyim hoş olurdu.
 şu hayatta birileri için şarkılar,şiirler,kitaplar yazılıyor. vay be. demek ki kimse bana gerçekten aşık olmamış. bunu fark etmem hiç hoş olmadı. neyse.
izninizle gidip biraz depresyona gireyim.köşede dizlerimi karnıma çekip ağlama numarasını deniyeceğim.belki işe yarar?!

bu arada ne mükemmel bir şarkı. insanı içmeden sarhoş ediyor. yani diyorum ki bu saatten sonra yazılacaksa böyle olsun. mümkünse. teşekkür ederim tatlı çocuklar.

8 Response to

15 Ekim 2011 10:58

ben mesela. En kolayı kitap yazmak istiyorum. Daha zoru var. Herseyi ıstediğim şekilde yapabileceğim anime film. Istersem orada onu kendime aşık edebilirim mesela. Kulağa hoş geliyo.

Adsız
18 Ekim 2011 22:31

zamanında bir kıza yazdığım şiirerden kitap basıp, onun adını koyarak cemal süreya yarışmasına gönderdim ama hiç umrunda olmadı bile.
hayat bu; haketmeyene yaranır hep...

sairinsharfi.blogspot.com

20 Ekim 2011 00:33

@fd
gerçekten kulağa hoş geliyor. anime harika olabilir =)

@adsız
ciddi olamazsın? gerçekten hiç tepki vermemiş olamaz.

20 Ekim 2011 19:18

Bu resimdeki çoçuğa uyuz oluyorum!

20 Ekim 2011 23:16

allah allah senin bu çocukla ne alıp veremediğin var anlamadım gitti :D çok taş bi adam ayrıca kabul edelim lütfen mutu.

21 Ekim 2011 00:18

bencede bak taş gibi hatun dersen katılırım.tam böyle erkek gibi değil biraz kırık gibi bişey bu be! hiç hazmet etmedim bilmiyorum.Sende her sayfaya her posta koy!

21 Ekim 2011 00:19

Bu arada şiir şarkı yazılmaz yazdırılır :))

21 Ekim 2011 01:28

ahaha kırık gibi bi şey ne demektir ya :D neyse zaten bir erkeği senine tartışmam hiç hoş değil. beğenmemen gayet normal.

bu arada tüm sorun bende yani? ben yazdıramadım öyle mi. eveet aferim bunu yüzüme vurduğun için. teşekkür ederim. gerçekten :(

o zaman gidip öleyim :D

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes