hö nö zö?

Şöyle baktımda blogumda ciddi yazılar ağırlıkta..

Şuan çok saçmalak istiyorum yazdığım en saçma yazı olsun istiyoruauruam.

kankalaaar
hacılaaarr
bebeleeerr

hepinize kafam girsins.

(lan hiç bi kıza yakışıyo mu?)

biri de çıkıp aga bu nedir demiyo ki :c
Repleri görelim

2 Response to hö nö zö?

Adsız
29 Temmuz 2010 08:51

Sağolasıııınnn:D

29 Temmuz 2010 11:33

eyvallah hafız.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes