üzgünüm

Üzgünüm sevgili sana söylemeden seni hayatımdan çıkardığım için, beni hayatından çıkardığın için.

Sana söyleyemediğim her söz için üzgünüm,bana söylemediğin her söz içinde.
Beni her defasında kandırmana izin verdiğim için üzgünüm, her defasında sana inandığım içinde.
Seni sevdiğim için üzgünüm,beni sevmediğini bildiğim halde ısrar ettiğim içinde.
Üzgünüm burda olmadığın için,yanına gelemediğim içinde.

Ve kırgınım.. çırpınışlarımı görmediğin için. sana verdiğim değeri anlamadığın için. Geriye baktığımda bizden bir şeyler göremeyeceğim için.

Kızgınım her defasında sana inandığım için, her pişmanlık için. Kırdığım milyonlarca kalp ve kırdığın kalbim için.

"Ben mutluyum sevgili;
Her hataya rağmen ayakta durabildiğim
Hatalarımdan biri olmadığın için."

Linn~

No Response to "üzgünüm"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes