Heheyeleo


Soğuk bir sütle hayatımda verdiğim en doğru kararı kutluyorum! Daha önce yapmam gereken bir şeyi geç de olsa yaptım! Hayatımdan tanıdığım en yalancı en şerefsiz insanı anlık bir kararla çıkardım ve zerre pişman değilim. Aksine tarifi mümkün olmayan bi rahatlama var lan üzerimde, belkide süttendir bilemicem ama şuan pek mutluyum.
Bir insan bu kadar yüzsüz,şerefsiz ve piç olabilir! Evet evet piç,kesinlikle. Hayır senin kalıbını yalanını sikim göt herif.
Hani öyle anlar gelir de en sevdiğiniz kokudan bile tiksinirsiniz ya, en sevdiğim kokudan tiksiniyorum işte! Hemde yeni aldığım 100ml bu parfümü çöpe atabilcek kadar çok tiksiniyorum! Hiç acımadan hemde hiçbir şeye acımadan ne verdiğim paraya ne de onu sevdiğim bunca zamana acımadan atıyorum çöpe..
Ve onun diğer çöplere karışmasını sağlıyorum. Üzerine sinen o iğrenç kokunun zamanla onun kokusunu bastırmasını ve ondan ömür boyu nefret etmek istiyorum.Yeni kokular sevmek ve o kokulara kendimi kaptırmak istiyorum.

Çok mu şey istiyorum lan? Ben en büyük adımı atmışken karşıma neden güzel bir koku çıkmasın ki?

Linn~

No Response to "Heheyeleo"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes