buraya bakmayı keser misin

bir otobüs hayal edin.. içi böyle insan dolu. öyle böyle değil ama. ve biraz da eski bir otobüs.
ya da durun lan hayal etmeyin onuda ben yapayım.şimdi siz başka başka otobüsler hayal edersiniz falan. alın bahsettiğim otobüs bu : yıl2011vehalaböyleotobüslervar. şimdi herkes buraya kadar sorunsuz geldiyse devam ediyorum.
 evet belki bir çoğunuz şok oldunuz. bu ne la la bu ne ne bu la falan tarzında cümleler kurmaya çalışıyorsunuz. çalışmayın. çok klişe lan. adam akıllı tepkiler verin. oha falan diyin mesela. neyse AZİZİM YIL 2011 VE ANKARADA HALA BÖYLE OTOBÜSLER VAR. ve ben günlerden bir gün bu otobüste eve gitmeye çalışıyorum. ayakta kalma mücadelesi veriyorum. o kadar rahatsız bir yolculuk ki.. ama bir de ne göreyim?! yine o kadın!!!1
BU OTOBÜSTE BİR KADIN VAR. RESMEN UYUYOR. AMA HER ZAMAN. YANİ NE ZAMAN GÖRSEM O ZAMAN. asdfg

ve o kadar sinir bozucu bir hali var ki. yani bu otobüste biz giderken sarsıntıdan ölüyoruz otobüs altımızda parçalanacak diye üçbuçuk atıyoruz teyzem o kadar rahat uyuyor ki. delirmemek elde değil. bide arada büyük sarsıntılar oluyor genelde araç durduğunda falan. o zaman sıçrayıp bi an gözlerini açıyor ve daha sonra -ama hemen oluyor yani- tekrar uyuyor. yarım saatlik yolculuğumun tamamını bu ilginç yolcubayan üzerinde odaklaşarak geçirdim.
ve tespit ettim ki HATUN İNECEĞİ YERİ KAÇIRMIYOR. resmen uyuyan kadın durakta uyanıp indi.
tabi arada yanındaki liseli gencin üstüne falan yıkılcak gibi oluyor. sıçrayıp kendine geliyor. liseli için korkunç anlar tabi bunlar.

bu kadını 3. kez görüyorum. istisnasız her yolculuğunda uyuyor. ben anlamıyorum valla.
teyzeme gelsin : .kıl.oldum.abi.

melihgökçekenot: bence bu otobüsleri alıp rahmi koç araba müzesine koymalısın doğstum!!!11bir

3 Response to buraya bakmayı keser misin

20 Mayıs 2011 23:56

Emekçi bir teyzemiz olabilir belki yorgunluktan uyuyordur kadıncağız.. Hor görme abla kimbilir ne derdi vardır :)

21 Mayıs 2011 08:26

tabiki de biz insanlar yorulunca uyuruz. allahın emri. ona değil sitemim. uyuduğu yer çok yanlış. istesen de uyuyamıyosun öyle bi şey.

9 Haziran 2011 23:20

Aynı otobüslerden Çılgın Proje şehrimiz İstanbul'da da var. O kadar üzülmeyin yani :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes