köpeklere fısıldayan adamla evlenmek istiyorum


fındık ben bebecik ve çilek hohho

şimdi burda duyarlı bir vatandaş olarak yazıyorum. umarım siz ajanlar okur ve "kızım sana söylüyorum gelinim sen anla" atasözünün de verdiği incelikteki mesajımı kaparsınız.
öhhöm..

şöyle ki bende bir köpek sevdası var sormayın. öyle böyle değil yani. o derece. işte gelin görün ki kaderin bir oyunu olsa gerek evde besleyemiyorum. malum lojmanda oturuyoruz falans. yıldızlılar pek sıcak bakmıyorlar.
işte günlerden bir gün ankara bahçelievlerdeki köpek barınağına gittim. allahım görmelisiniz.okadar tatlı hayvanlar ki..
  bide çok ilginç hikayeler var. mesela fındık isimli köpeğe adam arabasının bagajında bakarken yakalanmış, köpeğe el konulmuş. öküz ya. bagajda köpek mi bakılır? ya da bebecik isimli köpek de 1 hafta evde yalnız bırakılmış. savcılık izniyle kapının açtırılması sonucu barınağa gelmiş. çilek zaten reyiz. hiç pas vermiyor. biraz yaşlı bir köpek ve bi kaza geçirmiş daha sonra sokağa atılmış. ve daha milyonlarca köpiş var. milyonlarca hikaye..o kadar sevilmeye ihtiyaçları var ki.. onlarla zaman geçirmek çok zevkliydi.
mesela bu fındık. yenebilir.


yani bence arada gidip görün derim. harika bi şey. ve milyonlarca barınak yemek sıkıntısı yaşıyor. yemek artıklarını götürüp verebiliyorsunuz. haberiniz olsun ajanlar.

başlıkta bahsettiğim şey hakkında biraz şüpelerim var, yok değil. lakin adam hem kısa hemde biraz çirk.. neyse ayıp töbest. bide annem bu yıl tercihlerime ankara yazarsam bana köpek almaya söz verdi. ama ben ankarayı sevmiyorum. bilemedim. böyle de bir sıkıntım var.
Repleri görelim

2 Response to köpeklere fısıldayan adamla evlenmek istiyorum

25 Haziran 2011 23:01

Ankara güzel yahu.
İstanbul'un kalabalık ve feci trafikli halleri insanı intihara sürüklüyor.Ankara'da daha güvende olduğumu hissediyorum ben mesela.

gerçi sen buradaki otobüslerden şikayetçisin.
en güzeli merkeze taşınmak.

26 Haziran 2011 01:57

Ankaradan gittiğimde özlüyorum. Ankaradayken de sıkılıyorum burdan. değişik bi şehir. bi de otobüsleri güzel olsa bence yaşanır. ama istanbul candır ya. 5 sene kadar kalmıştım, yine olsa yine kalırım :D

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes