edebi bir yanı yok,sadece içimden gelenler..

gidiyosun demek, her şeyi geride bırakıp.. kolay değil diyorsun, söylerken çok kolay gözküyor ama. aldatmadım diyorsun, inan diyorsun! daha aldatmanın anlamını bilmiyorken. itiraf ediyorsun suçunu ama beni şuçluyorsun. benimleyken o'nunla konuşmaktan mutlu olduğunu söyleyecek kadar düşüncesiz oluyorsun. unutmadım, bende gülüp oynamıyorum diyorsun, farkında değilsin unutmak için büyük adım attığının. yaptıklarını düşünmeden benim söylediklerime takılıyorsun! sözlerin acıttı diyorsun! sözlerim neden bu kadar keskin bilmiyorsun. kendini görmüyorsun. dediğin gibi belkide " hep içinde" takılıyorsun. bi ilişkinin iki kişilik olduğunu unutuyor, ya kendin takılıyor ya da araya başkalarını sokuyorsun.hala yüzüme gülüyor hatasız olduğuna kendini inandırıyorsun. o anıları, yaşananları bir başkasyla unutabileceğini sanıyor belkide en büyük yanılgıyı burada yapıyorsun. benim kadar aptalını bir daha bulamayacaksın! belki ilerde sen de yapamayacaksın ama geride bıraktıklarını aynı bulamayacaksın. değişecekler zamanla senin değiştiğin gibi. sahte şaraplar içip yanlış kişilere aşık olacaklar belki.. ama dönmeyecekler geri.aşkta gurur yok derler büyük yalan. belkide çoğu aşk gururdan bitiyor bunu öğretiyorsun. bana yapma dediklerini yapacak kadar düşüyorsun bi ilişkide ama yine "içinde takılıyorsun". sende çoktan bitmişim söylemiyor acı çektiriyorsun. ve farkında olmadan aldatıyosun -farkında olduğunu ikimizde bilsek de!- son birkez öpmek istiyor sarılmak istiyorsun. bak gördün mü yine aldatıyorsun. busefer yalnız beni değil herkesi.. inanmak istiyorum son kısmına. mutlu olmanı istiyorum gerçekten, mutlu olasın ki çıkmayasın karşıma bir daha. ağlatıyorsun, heycanlandırıyorsun ama son defa! gidiyorsun işte bir başkasına.. bitiriyorsun içimdeki aşkı kredi kredi. çekiyorsun teker teker ve gidiyorsun. yok oluyoruz belkide, belkide yeniden başlıyoruz farklı hayatlara. sen orda ben burda..

12 Ağustos 2009 Çarşamba, 00:13
Linn~

No Response to "edebi bir yanı yok,sadece içimden gelenler.."

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 advertise yourself All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes